If there is a New Moon

Discussion of the Twilight movie

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: If there is a New Moon

Postby runswithwolves » Sun Nov 16, 2008 11:57 pm

amandaxcullen wrote:
runswithwolves wrote:I can totaly imagine that only with the part were she is lying in the woods and Sam finds her.


I was re-reading New Moon and before Sam comes and finds her she says there was like an animal wondering around but she didn't pay too much attention to it and I said to myself, "Stupid Manda, it's Sam!"
It made so much sense! haha


sorry, in my mind I'm much funnier.


I am only funny in my mind too. :( I forgot that it said there was an animal wondering around, that is why I need to re-read the books.
J<3B ~I <3 Ian~I<3Peeta~Team Zane RIP~I<3Fang
Image
Taylor's right bicep ~ http://www.teamtaycob.webs.com/
User avatar
runswithwolves
Officially Bitten!
 
Posts: 1578
Joined: Tue Oct 28, 2008 1:26 pm
Location: On Taylor's right bicep staring at the new Wolfpack picture

Re: If there is a New Moon

Postby jlbower79 » Mon Nov 17, 2008 12:16 am

if it makes you feel any better im completely FUNNY in my mind too...

but I think it's all the crack i do *shrugs*
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: If there is a New Moon

Postby soozabooza54 » Mon Nov 17, 2008 12:32 am

I am WAY more awesome in my mind than for real. I think we all are. :)
Image
E<3B
My pop culture blog - check it out! - http://asyetuntitled1.blogspot.com/
User avatar
soozabooza54
Frozen in Time
 
Posts: 1770
Joined: Fri Aug 22, 2008 11:35 am
Location: Avoiding Spanish Influenza in Chicago

Re: If there is a New Moon

Postby jlbower79 » Mon Nov 17, 2008 12:38 am

maybe we should like just put our heads together... and yeah not going anywhere with this...

nevermind this post.

I'll go back to snorting.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: If there is a New Moon

Postby mgrassel06 » Mon Nov 17, 2008 1:19 am

side note: omg jaime, i LOVE your icon!!! hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
Sponser of the DBJ: Donating Blood to Jasper & Co.
ImageImage
User avatar
mgrassel06
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 370
Joined: Sat Nov 01, 2008 6:03 pm
Location: memphis, tn

Re: If there is a New Moon

Postby -veiled- » Mon Nov 17, 2008 1:26 am

I would love for them to focus on the area in which Bella goes to Italy and meets the Volturi. I'm interested in who they would actually get to play those characters, but more interested in Italy. :)
-veiled-
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 239
Joined: Sun Aug 24, 2008 9:03 am

Re: If there is a New Moon

Postby jlbower79 » Mon Nov 17, 2008 1:34 am

mgrassel06 wrote:side note: omg jaime, i LOVE your icon!!! hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

thank you i just redid it because im sort of anal about things looking 'neat' and stuff....

i hope it doesn't offend anyone... Robs the one how said he did crack (jokingly of course) and also he likes to show crack...

not complaining at all!
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: If there is a New Moon

Postby soozabooza54 » Mon Nov 17, 2008 1:57 am

The best part of New Moon is definitely the whole Italy part.

Meh... that's not the best part... there's too many best parts!!! :)

But I'm sure that will be a big focus - the Volturi are kinda a big presence for the rest of the story, so New Moon has to set them up really well. And they'll linger on having Edward and Bella back together after, like, an hour and fifteen minutes or whatever apart. :)
Image
E<3B
My pop culture blog - check it out! - http://asyetuntitled1.blogspot.com/
User avatar
soozabooza54
Frozen in Time
 
Posts: 1770
Joined: Fri Aug 22, 2008 11:35 am
Location: Avoiding Spanish Influenza in Chicago

Re: If there is a New Moon

Postby ellalou73 » Mon Nov 17, 2008 2:38 am

I want to see Italy, and want to see Alice making off with that Porsche, That would be great.
User avatar
ellalou73
Hiding Lauren's Hair Dye
 
Posts: 463
Joined: Mon Sep 15, 2008 3:46 pm
Location: Kentucky

Re: If there is a New Moon

Postby soozabooza54 » Mon Nov 17, 2008 2:45 am

YES! Alice and the Porsche is goign to be awesome... and expensive to rent that out... aka go see Twilight one more time. :)
Image
E<3B
My pop culture blog - check it out! - http://asyetuntitled1.blogspot.com/
User avatar
soozabooza54
Frozen in Time
 
Posts: 1770
Joined: Fri Aug 22, 2008 11:35 am
Location: Avoiding Spanish Influenza in Chicago

PreviousNext

Return to The Twilight Movie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron