Aussie fans unite

Off-Topic Forum for things having nothing to do with Twilight or the entertainment industry

Moderators: bac, cullengirl, una, Nena

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Aussie fans unite

Postby addictedbooklover » Sat Apr 04, 2009 5:23 am

^I have borders but when it comes to Twilight they only have the books. At least I have my Twilight badge :lol: It's the only piece of merchandise I could find!!!


Team Jacethper! (Jacob, Seth and Jasper) Now, to fit Leah in there...

Image

Thanks Cocoa for the banner :D

User avatar
addictedbooklover
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1083
Joined: Thu Jan 22, 2009 11:37 pm
Location: Aotearoa/New Zealand!

Re: Aussie fans unite

Postby Jadey » Sat Apr 04, 2009 6:22 am

Latte, I get most of my merch from trade me.
Theres some ladies on there that get stuff from America.
I got a Twilight tote, charm bracelet, necklace, rubber bracelets and a twi pencil case from there.
And im the only one in my area with them

Moohahahaahahahaah.
But all my badges and posters are from here
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Aussie fans unite

Postby addictedbooklover » Sun Apr 05, 2009 4:40 am

^I must go and check that out, thanks :D


Team Jacethper! (Jacob, Seth and Jasper) Now, to fit Leah in there...

Image

Thanks Cocoa for the banner :D

User avatar
addictedbooklover
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1083
Joined: Thu Jan 22, 2009 11:37 pm
Location: Aotearoa/New Zealand!

Re: Aussie fans unite

Postby I.WANT.TO.BE.BELLA » Sun Apr 05, 2009 5:51 am

addictedbooklover wrote:^I have borders but when it comes to Twilight they only have the books. At least I have my Twilight badge :lol: It's the only piece of merchandise I could find!!!


the Borders store i have has a whole section dedicated to Twilight. Twilight series, Character shirts..(like my gawjuzz Edward one!), Director's notebook, Twilight companion, Bookmarks, Twilight movie photo companion....etc.
Image
I.WANT.TO.BE.ALICE is my Twi-Twin!
Rain.........Depressing. :D
Avatar and Signature made by me.
User avatar
I.WANT.TO.BE.BELLA
Ignoring Renee's E-Mails
 
Posts: 789
Joined: Thu Jan 15, 2009 7:04 pm
Location: Somewhere Twilight Related.

Re: Aussie fans unite

Postby Jadey » Sun Apr 05, 2009 8:11 am

^ Yeh but we're talking about borders in NZ.
and we have bugger all twilight stuff in New zealand..
so yeah.

I dont see why we dont get twilight tshirts and stuff..
but we got the directors notebook 2 days after it was released in america...

we get that.. and so soon... but WHY DONT WE GET OTHER TWI MERCH
it doesnt make sense.

And we get New Moon on the 19 of November..
we get it before America and the Uk.. and yet there are no twilight t-shirts to be seen

It is so unfair.
Just cuz we're in a small country.. doesnt mean we're any less important :(
and the shop i got my directors notebook from sold outta them the day they got them..
so it's not like they wont make any money if they sold more merch here.... they'd make A LOT of money.

Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Aussie fans unite

Postby addictedbooklover » Mon Apr 06, 2009 4:54 am

Jadey wrote:Just cuz we're in a small country.. doesnt mean we're any less important :(

Quality over quantity :lol:
I'm so happy we get New Moon before the US. But France and somewhere else, Belgium I think, get it the day before us. New Moon comes out 2 days before my birthday :D :D :D


Team Jacethper! (Jacob, Seth and Jasper) Now, to fit Leah in there...

Image

Thanks Cocoa for the banner :D

User avatar
addictedbooklover
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1083
Joined: Thu Jan 22, 2009 11:37 pm
Location: Aotearoa/New Zealand!

Re: Aussie fans unite

Postby Jadey » Mon Apr 06, 2009 5:43 am

^^ omg I know!

When I heard NM was gunna be a film.. I was stoked...
But having to wait probably another month after the US to see it... me = guttered.

And at first when I heard it was released BEFORE America, I thought it was a friggin joke..
Then I saw it posted everywhere.. and on the TVNZ website..


me = :o :shock: :D 8-) :twisted: :geek:



EDIT; THE CD AND DVD STORE ARE HAVING A TWILIGHT DVD RELEASE PARTY.. well @ the store in my local mall that is... dunno bout everywhere else... It starts at 7:30 AM!!!!!!!!! Gawd so early
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Aussie fans unite

Postby addictedbooklover » Thu Apr 09, 2009 5:56 am

^Really? Lucky! That'll hopefully happen down here...
I was so annoyed, cos today we got a bit of junk mail that was advertising Twilight 2-disc DVDs and the release date was 4th of April! My mum rang the shop and they said 'oh, it's just a misprint.' :evil: :evil: :evil:


Team Jacethper! (Jacob, Seth and Jasper) Now, to fit Leah in there...

Image

Thanks Cocoa for the banner :D

User avatar
addictedbooklover
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1083
Joined: Thu Jan 22, 2009 11:37 pm
Location: Aotearoa/New Zealand!

Re: Aussie fans unite

Postby Jadey » Thu Apr 09, 2009 6:22 am

Omg.. thats bad... misprint or no misprint.. they shouldn't do that. I would've been so excited... then get shut down.. and depressed. Lol yeh.

omgomggomg go into The CD and DVD Store and and anddddd see if they have a poster up about it. :D
Im dragging my mate along who came with me to see it at the movies.
Shes not an obsessed fan.. like mee :ugeek:
Hehehe im making her wake up early so we can get there asap. 7:30 A M.. in the holidays..
I might have trouble getting outta bed.. hehe

I hope you'll have one.
Cause I mean, I live in a small-ish city in the south island.. so you should get one tooo.
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Aussie fans unite

Postby addictedbooklover » Fri Apr 10, 2009 12:28 am

Jadey wrote:I hope you'll have one.
Cause I mean, I live in a small-ish city in the south island.. so you should get one tooo.

Yeah, I'll have to look around for that.
I've seen the Twilght DVD on heaps of ads, it's making it harder to wait when I'm so impatient already.


Team Jacethper! (Jacob, Seth and Jasper) Now, to fit Leah in there...

Image

Thanks Cocoa for the banner :D

User avatar
addictedbooklover
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1083
Joined: Thu Jan 22, 2009 11:37 pm
Location: Aotearoa/New Zealand!

PreviousNext

Return to Flight to Phoenix

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests