Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby DarkMuse » Sat Dec 20, 2008 1:02 am

Yes! Ana is pretty. She could do it! So that leaves just one more? That is, if she's willing to go along with it.

I also have boobs to spare. It's actually what I'm known for. Lol. And I do wear glasses, but I'm no skinny minnie. I'm too much of a fatty. Oh well. Like I said, I'll be photographer.
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby G-Faerie08 » Sat Dec 20, 2008 1:03 am

DarkMuse wrote:Yes! Ana is pretty. She could do it! So that leaves just one more? That is, if she's willing to go along with it.

I also have boobs to spare. It's actually what I'm known for. Lol. And I do wear glasses, but I'm no skinny minnie. I'm too much of a fatty. Oh well. Like I said, I'll be photographer.


Psh. Rob looks like the kind that would give the slightly larger girls come love too. I can just see him loving all the ladies..all colors, shapes, sizes..hair colors..lol
Image
User avatar
G-Faerie08
Officially Bitten!
 
Posts: 1520
Joined: Wed Aug 13, 2008 10:44 pm
Location: Earth

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:03 am

ok i did it.. just for now and I'm goign to love the slut crew who has to put "SLUT CREW" hahaha! AHH hahaha! I kind of want to put "SLUT CREW WANNABE" because I would love to have the body to be a slut, sad sad world when you say that to yourself isn't it? I wanna be a slut?

WOOT WOOT TO SLUTS! our brave ones.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:05 am

G-Faerie08 wrote:
DarkMuse wrote:Yes! Ana is pretty. She could do it! So that leaves just one more? That is, if she's willing to go along with it.

I also have boobs to spare. It's actually what I'm known for. Lol. And I do wear glasses, but I'm no skinny minnie. I'm too much of a fatty. Oh well. Like I said, I'll be photographer.


Psh. Rob looks like the kind that would give the slightly larger girls come love too. I can just see him loving all the ladies..all colors, shapes, sizes..hair colors..lol


I was just thinking the same thing! I honestly think he likes all different types of girls...I'm not sure. Just a feeling I have. hehe I think he just likes women...in a good way. :P I'll totally be part of the slut crew if we thought I could pull it off. I have no shame when it comes to getting Rob. HA!
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby twilightbelle<3 » Sat Dec 20, 2008 1:06 am

jlbower79 wrote:ok i did it.. just for now and I'm goign to love the slut crew who has to put "SLUT CREW" hahaha! AHH hahaha! I kind of want to put "SLUT CREW WANNABE" because I would love to have the body to be a slut, sad sad world when you say that to yourself isn't it? I wanna be a slut?

WOOT WOOT TO SLUTS! our brave ones.


HAHA, no way. I want to have been a groupie in the 70's, and im only 15. So it's all good!
LOL, WANNABE SLUT RIGHT HERE!
*pulls down shirt, hikes up skirt!*
:lol:
He does look like the type that wouldn't care, huh?
Image
ImageImage
E<3B
User avatar
twilightbelle<3
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1271
Joined: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
Location: LONDON. :D

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby G-Faerie08 » Sat Dec 20, 2008 1:09 am

And it doesn't seem like race is an issue either..He went out with the girl who played Cho Chang..and he was all too willing to bite Tyra's neck..(I hate her, but I am jealous of her so much for that!!!)
Image
User avatar
G-Faerie08
Officially Bitten!
 
Posts: 1520
Joined: Wed Aug 13, 2008 10:44 pm
Location: Earth

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby twilightbelle<3 » Sat Dec 20, 2008 1:10 am

G-Faerie08 wrote:And it doesn't seem like race is an issue either..He went out with the girl who played Cho Chang..and he was all too willing to bite Tyra's neck..(I hate her, but I am jealous of her so much for that!!!)

Dude, Tyra is so psycho! But I admire her now! LOL
:lol:
Okay, what am I, as far as the Robnapping Crew goes?
Spare Boobage!? XD
Image
ImageImage
E<3B
User avatar
twilightbelle<3
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1271
Joined: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
Location: LONDON. :D

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:10 am

he seems like he wouldn't care but he is a nice guy... so yeah. that's a hard one.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:12 am

Spare boobage hahaha I love you Xia. I think there will a lot of boobage for Rob to admire. :lol: I think you're the baby so we shouldn't have you do anything too "risque" lol
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:13 am

well we need some girls ready to take him from the slut crew... i also need a talker partner.. i can't stand to be alone so someone needs to sit in the car with me (totally picture the FBI stake out here) just to talk my ear off...

calm me down cause I do tend to freak out at times... especially under stressful situations and this might just be one of them.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

PreviousNext

Return to The Cast List

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron