Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby DarkMuse » Sat Dec 20, 2008 1:14 am

Ok seriously someone just needs to ask him what physical features he's attracted to and if size/race even matters. Then we won't have to wonder anymore. Then again he'd probably say he likes all girls just so he doesn't sound like a prat. If we could find out for real though, it would be great.
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:15 am

I agree, it would be great and it would make our job a lot easier. Okay, who has Rob's number handy? hehe :P

EDIT-
I also just noticed that it took us about 10 days to make over 1000 posts about this man...wow. lol
Last edited by stellar87 on Sat Dec 20, 2008 1:17 am, edited 1 time in total.
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:16 am

is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby DarkMuse » Sat Dec 20, 2008 1:17 am

Aww dammit it's forbidden on my computer. Sad face.
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby G-Faerie08 » Sat Dec 20, 2008 1:17 am

stellar87 wrote:I agree, it would be great and it would make our job a lot easier. Okay, who has Rob's number handy? hehe :P


I wish!

Wow, we are at 104 pages of Rob-ness..and counting! Almost time for #4!!!
Image
User avatar
G-Faerie08
Officially Bitten!
 
Posts: 1520
Joined: Wed Aug 13, 2008 10:44 pm
Location: Earth

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:18 am



haha Perfect Rob face

The link didn't work for me either. Copy and paste it and it will work!
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:20 am

"umm why do you have duct tape? hmm wtf?"

http://i58.photobucket.com/albums/g243/jlbower79/normal_mURI_temp_ebea8687.jpg

Try that one.. hope it works for you, no sad faces.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby twilightbelle<3 » Sat Dec 20, 2008 1:21 am

stellar87 wrote:Spare boobage hahaha I love you Xia. I think there will a lot of boobage for Rob to admire. :lol: I think you're the baby so we shouldn't have you do anything too "risque" lol

AWWW MANNN! *pouts*
:lol:
Okay, so. OMG, JAIME, I will lure him away from the slut crew, by talking about music. I know A LOT about music! XD
HAHA, I hope he likes all races! *crosses fingers* I don't think he would be that closeminded!
EDIT!: I could be the babyface! To lure him away, "Hey Robert, come with me, yeah?" *puppy eyes*
IT'LL WORK LIKE A CHARM! MUAHAHAHAAA. :twisted:
Last edited by twilightbelle<3 on Sat Dec 20, 2008 1:22 am, edited 1 time in total.
Image
ImageImage
E<3B
User avatar
twilightbelle<3
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1271
Joined: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
Location: LONDON. :D

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby DarkMuse » Sat Dec 20, 2008 1:22 am

jlbower79 wrote:"umm why do you have duct tape? hmm wtf?"

http://i58.photobucket.com/albums/g243/jlbower79/normal_mURI_temp_ebea8687.jpg

Try that one.. hope it works for you, no sad faces.


*falls out of chair*

Yes it worked. I can so see him with that look when the slut crew arrives. And the duct tape comes out. Hahaha.
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:23 am

I was just looking at the other pics from when he was out last night and he's such a hott piece of a**. Sorry, couldn't help it. I really love that jacket too. ha
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

PreviousNext

Return to The Cast List

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron