Taylor Lautner as Jacob Black #3

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby nafereti » Sat Jan 10, 2009 10:19 pm

1 more page until 100.

i gotta catch up on what's been happening...LOL
Image
Image
Team Turtle//Skank Pack-Tay's L.Pec//Dork Squad-SuperSonicSamoan
TEAM TAYCOB WEBSITE: http://teamtaycob.webs.com/
User avatar
nafereti
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1057
Joined: Tue Nov 25, 2008 5:10 am
Location: roll'n wit the turtles, run'n wit the wolves & Taylor's Left Pec

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby nafereti » Sat Jan 10, 2009 10:20 pm

alright i made it to the 100th page...haha

Thread 4 here we come!!
Image
Image
Team Turtle//Skank Pack-Tay's L.Pec//Dork Squad-SuperSonicSamoan
TEAM TAYCOB WEBSITE: http://teamtaycob.webs.com/
User avatar
nafereti
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1057
Joined: Tue Nov 25, 2008 5:10 am
Location: roll'n wit the turtles, run'n wit the wolves & Taylor's Left Pec

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby soozabooza54 » Sat Jan 10, 2009 10:22 pm

Haha, Alison, it's so true!!!! It's so the Bella in me - I love everything, even things I shouldn't! :)

I'm Susan - *waves to everyone* But you can call me Sooz if it's easier!

Jodeen, I used to sing with people from Elgin way back when! :)
Image
E<3B
My pop culture blog - check it out! - http://asyetuntitled1.blogspot.com/
User avatar
soozabooza54
Frozen in Time
 
Posts: 1770
Joined: Fri Aug 22, 2008 11:35 am
Location: Avoiding Spanish Influenza in Chicago

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby shavei7 » Sat Jan 10, 2009 10:23 pm

nafereti wrote:alright i made it to the 100th page...haha
Thread 4 here we come!!

double posting, eh? Where's Pel? *snickers*

Actually, I double posted by accident just 3 posts before this. LOL.
Thnx for the awesome banner NIKKI/stellar87!
Image
Team ROBWARD. But I get dibs on Taylor's abs!
slut.. skank.. slut.. skank.. turtle..
User avatar
shavei7
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 317
Joined: Wed Dec 10, 2008 3:36 pm
Location: Bellevue, WA

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby Nerd » Sat Jan 10, 2009 10:24 pm

Lol. He did do two twitter contests, but I only stayed for one because it was lagging so badly. The prizes were whatever Twilight t-shirt you wanted from that Twilight t-shirt contest.

OH! I WANT ONE! :D I want a russet colored wolf! I'M GONNA FIND ONE NOW!

Lol. Kaleb was hilarious. "The lex has been hyping this thing up. With the way they make it sound, you guys probably think the prize is like...a date with Robert Pattinson or something."
Skank Bale Image Let's roll! | Klutzy Chanteus | Official member of the Dork Squad
Visit here & here DAILY to donate to my city! | Thoughts of a Twi-hard: A Blog of Rants
User avatar
Nerd
Fishing with Charlie
 
Posts: 843
Joined: Mon Dec 01, 2008 3:36 pm
Location: Playing wth Taylor Lautner's bellybutton! X3

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby nafereti » Sat Jan 10, 2009 10:26 pm

shavei7 wrote:
nafereti wrote:alright i made it to the 100th page...haha
Thread 4 here we come!!

double posting, eh? Where's Pel? *snickers*

Actually, I double posted by accident just 3 posts before this. LOL.


haha i didnt mean to double post.

i posted & i just so happen to make it onto the 100th page. so i had to post again saying i did...haha

NERD- I love your new avatar...haha...that is sooo funny but true!
Image
Image
Team Turtle//Skank Pack-Tay's L.Pec//Dork Squad-SuperSonicSamoan
TEAM TAYCOB WEBSITE: http://teamtaycob.webs.com/
User avatar
nafereti
Has Caught Sight of Edward
 
Posts: 1057
Joined: Tue Nov 25, 2008 5:10 am
Location: roll'n wit the turtles, run'n wit the wolves & Taylor's Left Pec

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby shavei7 » Sat Jan 10, 2009 10:27 pm

Nerd wrote:Lol. He did do two twitter contests, but I only stayed for one because it was lagging so badly. The prizes were whatever Twilight t-shirt you wanted from that Twilight t-shirt contest.

OH! I WANT ONE! :D I want a russet colored wolf! I'M GONNA FIND ONE NOW!

Lol. Kaleb was hilarious. "The lex has been hyping this thing up. With the way they make it sound, you guys probably think the prize is like...a date with Robert Pattinson or something."

OMG! I can just imagine the mayhem that will ensue if that WAS the prize! *hyperventilates*

You can always buy a stuffed wolf and dye it russet(color).
Thnx for the awesome banner NIKKI/stellar87!
Image
Team ROBWARD. But I get dibs on Taylor's abs!
slut.. skank.. slut.. skank.. turtle..
User avatar
shavei7
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 317
Joined: Wed Dec 10, 2008 3:36 pm
Location: Bellevue, WA

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby TwiHardPotterFan » Sat Jan 10, 2009 10:28 pm

Nerd wrote:All you do for the contest is either leave text comments on the video of ANYTHING or you just make a video of yourself, doing or saying ANYTHING. Then he takes the usernames and uses a randomizer to select winners. The prizes are a Peter Facinelli autograph and a Robert Pattinson autograph.


oh ok cool! thanks for telling me :D
Image Image
User avatar
TwiHardPotterFan
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 293
Joined: Sun Dec 28, 2008 7:39 pm

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby KStew and RPatz » Sat Jan 10, 2009 10:29 pm

I just noticed in addition to having 100 pages, we almost have 1000 posts! :D

just 1 more!
Last edited by KStew and RPatz on Sat Jan 10, 2009 10:31 pm, edited 1 time in total.
KStew and RPatz
Jump Starting Bella's Truck
 
Posts: 172
Joined: Sat Aug 23, 2008 11:36 pm
Location: Listening to Michael Jackson

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Postby t_feva » Sat Jan 10, 2009 10:30 pm

SylvieGirl224 wrote:^^^ That's so funny to me that you're weirded out by the underage thing, Nerd. I'm 18, 19 next month, and I have no problem looking at his shirtless pics, lol. And I would totally date him as well. I would actually date most of the male Twilight cast, haha.

Perhaps I'm not weirded out because if Taylor came to my state, he would be totally legal. 16's the legal age here... :twisted:


wat state do u live in? tennessee?

shavei7 wrote:It's only 10:34 PM here and I'm too 'high' from my Twilight fix so I doubt I'll be able to sleep any time soon. I usually sleep around 1:00 AM anyways.

So where's the EW mag that has Taylor in it?
I can't really go all "hot" for Taylor because he's too young for me. I don't want to go to jail. LOL.

Now Rob...hmm...


i kno exactly how u feel. i'll appreciate taylor when he's 21. for now its rob. oh rob! :lol:

Nerd wrote:I'm a sucker for dimples and braces. :)

Mmm. Harrison Ford WAS fine back in the day. I can't deny that. Neither was Mark. *Nerdy moment*


yea he was hot as han solo

JodeenSings wrote:Okay, sqee a bit more girls, where coming up to the 90's!

I'm an inappropriate age for everyone, except maybe Billy Burke (Charlie) <sighs> :roll:

But I do like Billy, not in that way though.


this post made me laugh :lol: & feel sad :cry: .
Image
Image
Image
teamtaycob.webs.com
twitter.com/tfeva1
User avatar
t_feva
Hiding Lauren's Hair Dye
 
Posts: 450
Joined: Thu Sep 11, 2008 12:51 am
Location: the land of sunshine

PreviousNext

Return to The Cast List

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron