Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:48 am

if there is anything still 'moveable' on him you can have seconds..... BIG GRIN! :D <- just not big enough to show my true meaning.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:50 am

http://tinypic.com/view.php?pic=x26teo&s=4&tag=pattinson&hid=4

omg i love that! that made me melt... his blushing smile.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:51 am

OMG

http://tinypic.com/view.php?pic=219ri85&s=4&tag=pattinson&hid=5

"there were like these crazy slut girls"
Last edited by jlbower79 on Sat Dec 20, 2008 1:52 am, edited 1 time in total.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby CastMeNotAway » Sat Dec 20, 2008 1:51 am

Awwww. Okay, I'll just save my chloroform for Gerard Butler *drool*

Hmmm... I need a new job... I can't be one of the slut girls because I don't have the body for it :lol:

(And LMAO at that gif of Rob!)
Last edited by CastMeNotAway on Sat Dec 20, 2008 1:52 am, edited 1 time in total.
Image
Sig by me, icon by wwonder at LJ ~ 9/11/07 & 11/15/08 <3 ~ Official "Innocent Bystander" of the Robnapping Crew!
User avatar
CastMeNotAway
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 300
Joined: Thu Aug 21, 2008 11:14 am
Location: At College... unlike Bella, I had no 'Plan A'!

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby stellar87 » Sat Dec 20, 2008 1:52 am

jlbower79 wrote:if there is anything still 'moveable' on him you can have seconds..... BIG GRIN! :D <- just not big enough to show my true meaning.


lol Jaime, come on don't be so greedy. I'm helping out with the whole napping plan. lol I'll wait a few hours if I have to to let him recover...I really don't mind as long as I get him. :twisted:

Aww, why are you guys trying to kill me? Jaime that smile make my heart hurt because I want him so badly and he's so damn cute. :P
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby jlbower79 » Sat Dec 20, 2008 1:54 am

i love smiles! favorite features! that and hands! oh and i guess hair color, and then eye color.. but #1 for me is a good smile! :D which Rob has! woot woot!

and im a greedy person so i can't change that or help that or do i want to even bother trying not to be greedy so sorry.... guess you'll just have to wait for movement.
Last edited by jlbower79 on Sat Dec 20, 2008 1:59 am, edited 1 time in total.
is CRYING over her "Doesn't anyone ♥ ME?" button.
Image
Image
OFFICIAL ROBNAPPER *DRIVER*
User avatar
jlbower79
Tantalizing Men With Rosalie
 
Posts: 2334
Joined: Wed Aug 20, 2008 10:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby twilightbelle<3 » Sat Dec 20, 2008 1:58 am

stellar87 wrote:
jlbower79 wrote:i think the more sluts the better... would you like to be a part of the slut crew? and we're hoping to have him drunk enough not to have to use teh cholorform!

And I get Rob first.. not up for debate!


I said that woman! Calm down. haha I was just being sure to call seconds...I think I have pretty good reasoning. haha :P

I think, that makes sense! He is going to be like, "WHO HERE IS MY AGE?!"
And I will say..."ME!"
And tackle him, :lol:
Just as long as I get to get him!
AWwwww, no! Lets not get him drunk, he wont remember!
Image
ImageImage
E<3B
User avatar
twilightbelle<3
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1271
Joined: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
Location: LONDON. :D

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby G-Faerie08 » Sat Dec 20, 2008 1:59 am

jlbower79 wrote:i love smiles! favorite features! that and hands! oh and i guess hair color, and then eye color.. but #1 for me is a good smile! :D which Rob has! woot woot!


I am a girl who likes a good smile as well..Then it goes to the hair..facial features..

Rob definitely has the most amazing smile I have ever seen for a guy..Well actually, I think Taylor Lautner comes excruciatingly close..
Image
User avatar
G-Faerie08
Officially Bitten!
 
Posts: 1520
Joined: Wed Aug 13, 2008 10:44 pm
Location: Earth

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby Blu » Sat Dec 20, 2008 2:00 am

jlbower79 wrote:OMG

http://tinypic.com/view.php?pic=219ri85&s=4&tag=pattinson&hid=5

"there were like these crazy slut girls"




hey do you like know what show thats from? lol
Image
Team Edward, our Knight in Shining Volvo
Team Veghead Vamps
User avatar
Blu
Buying a Better Raincoat
 
Posts: 56
Joined: Tue Dec 16, 2008 11:38 am
Location: NYC

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #3

Postby twilightbelle<3 » Sat Dec 20, 2008 2:00 am

HEY HEY HEY HEYYY, this was my idea, wasn't it?
I forget, :lol:
Image
ImageImage
E<3B
User avatar
twilightbelle<3
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1271
Joined: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
Location: LONDON. :D

PreviousNext

Return to The Cast List

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron