Felix

Character Discussion Forum

Moderators: December, Bronze Haired Girl, una

Forum rules
Character Discussion Forum

Click for Forum Rules

Re: Felix

Postby DumBumm » Tue Dec 23, 2008 6:25 am

WhenTheSunGoesDown wrote:
DumBumm wrote:
WhenTheSunGoesDown wrote:OH" how i love Felix more then any1 else in the book!!!

i think he is very funny :D
I actully had a random dream about him last night :D yeah lol his doesn't hav a power right????



:lol: Can i ask what the dream was??
Nah, he doesn't have a power.



JEEEHEEEE!
lol don't ask..............
thts what i thought....

ok 1 time in class me and my bff sat next 2 each other (the teacher moved us after this..) and she knows im obsessed with felix... and out of no where I'm just FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX.........and i turn 2 her and im like LAUREN!!!! IT'S REALLY FUN 2 SAY FFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
and so both of us r goin g FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX! and then the whole class started.............. and yeh it was really funny...

tht wasn't my dream.. tht really happened in class XD



FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX... :lol:
what was the teacher doing?
If i ever did that in class, people would just stare at me, and think "what the F--- is she on!!"
Image
User avatar
DumBumm
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 268
Joined: Sun Oct 19, 2008 7:19 am
Location: Over The Rainbow

Re: Felix

Postby WhenTheSunGoesDown » Tue Dec 23, 2008 1:59 pm

DumBumm wrote:
WhenTheSunGoesDown wrote:
DumBumm wrote:
WhenTheSunGoesDown wrote:OH" how i love Felix more then any1 else in the book!!!

i think he is very funny :D
I actully had a random dream about him last night :D yeah lol his doesn't hav a power right????



:lol: Can i ask what the dream was??
Nah, he doesn't have a power.



JEEEHEEEE!
lol don't ask..............
thts what i thought....

ok 1 time in class me and my bff sat next 2 each other (the teacher moved us after this..) and she knows im obsessed with felix... and out of no where I'm just FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX.........and i turn 2 her and im like LAUREN!!!! IT'S REALLY FUN 2 SAY FFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
and so both of us r goin g FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX! and then the whole class started.............. and yeh it was really funny...

tht wasn't my dream.. tht really happened in class XD



FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIX... :lol:
what was the teacher doing?
If i ever did that in class, people would just stare at me, and think "what the F--- is she on!!"

laughed... lol yeah we didn't get in trouble tho... cuz we do this stuff al the time... me and her togetther r like we get super high on nothing lol

but she moved me across the room from lauren tho :[
Imagejaspers army Major Isabel stark Mafia Elisa russoVoltui Renata
User avatar
WhenTheSunGoesDown
Playing Thunderball
 
Posts: 1666
Joined: Thu Aug 21, 2008 2:29 pm

Re: Felix

Postby talirhee » Tue Jan 06, 2009 9:16 am

Ahh, Felix. =)

Strangely enough, I'd say he's my second favourite character from the saga. Or thereabouts.
He always reminds me of Felix the Cat. lol.
You know that cartoon?

I change the song.
"Felix the Vamp, the wonderful, wonderful Vamp.
Whenever he gets in a fix, he reaches into his bag of tricks
You'll laugh so much your sides will ache.
Your heart will go pitter pat.
Watching Felix, the wonderful VAMP!"

This is, of course, because I have no life. =)
User avatar
talirhee
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 381
Joined: Mon Oct 27, 2008 3:47 am

Re: Felix

Postby \/Brittany\/ » Thu Jan 08, 2009 9:38 pm

^^^I though of Felix the Cat at first too!

I love Felix. He's hilarious with his constant winking. I like how he winks to the human secretary in New Moon. I think I can understand why she continues to work at Volterra with Felix and his winking. He's my favorite of the Volturi.
Image
Team Bella: Have a Little Werewolf with Your Vampire
I have Twilightis *cough,cough* There is no cure
Jasper Hale laughs at your mood ring
User avatar
\/Brittany\/
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 593
Joined: Tue Jan 06, 2009 3:47 pm
Location: Telling Jasper that Alice cheated on him...with a werewolf

Re: Felix

Postby WhenTheSunGoesDown » Thu Jan 08, 2009 10:39 pm

I HAD A DREAM ABOUT FELIX!!!
LOL it was my fav!!!!!
and it was in Italy!!! in volterra!
i woke up and got mad cause it was the best dream ever!!!
Imagejaspers army Major Isabel stark Mafia Elisa russoVoltui Renata
User avatar
WhenTheSunGoesDown
Playing Thunderball
 
Posts: 1666
Joined: Thu Aug 21, 2008 2:29 pm

Re: Felix

Postby \/Brittany\/ » Thu Jan 08, 2009 11:06 pm

^^^That'd be awful! I would force myself back to sleep.
Image
Team Bella: Have a Little Werewolf with Your Vampire
I have Twilightis *cough,cough* There is no cure
Jasper Hale laughs at your mood ring
User avatar
\/Brittany\/
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 593
Joined: Tue Jan 06, 2009 3:47 pm
Location: Telling Jasper that Alice cheated on him...with a werewolf

Re: Felix

Postby yanjan3 » Wed Jan 14, 2009 5:27 am

Felix is my fave in the Volturi..
because he's such as player, and really funny too..

as everyone mentioned "DIBS" and the winking.. LOL

hmmm.. i wished SM put a lil' more Felix in the book (maybe less aro, marcus and caius.. )
Image
ImageImage
"I rate hot guys from 1 to RobPattinson".
User avatar
yanjan3
Finding a Nice Guy for Angela
 
Posts: 966
Joined: Sat Dec 27, 2008 11:04 pm
Location: Happily moving to a world where Humans, Vamps and Werewolves get along...

Re: Felix

Postby \/Brittany\/ » Wed Jan 14, 2009 10:27 am

^^^ I agree! Everytime he talked I laughed. He's just awesome. If he needs a mate I'm available ;)
Image
Team Bella: Have a Little Werewolf with Your Vampire
I have Twilightis *cough,cough* There is no cure
Jasper Hale laughs at your mood ring
User avatar
\/Brittany\/
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 593
Joined: Tue Jan 06, 2009 3:47 pm
Location: Telling Jasper that Alice cheated on him...with a werewolf

Re: Felix

Postby WhenTheSunGoesDown » Fri Jan 16, 2009 8:07 pm

\/Brittany\/ wrote:^^^ I agree! Everytime he talked I laughed. He's just awesome. If he needs a mate I'm available ;)

aahhaaa I CALL DIBS FIRST!!!
AND IF UR WONDERING WHEN!?!?!
NOW!!!!!! heee said it first :d
i loove guys like felix seem kinda like playas... but afre suppppppppppppper nicE!!!
Imagejaspers army Major Isabel stark Mafia Elisa russoVoltui Renata
User avatar
WhenTheSunGoesDown
Playing Thunderball
 
Posts: 1666
Joined: Thu Aug 21, 2008 2:29 pm

Re: Felix

Postby \/Brittany\/ » Fri Jan 16, 2009 8:19 pm

^^Dang! I shouldve known to call Dibs...

I can't wait to sees who they cast as Felix. It has to be someone kinda playful.
Image
Team Bella: Have a Little Werewolf with Your Vampire
I have Twilightis *cough,cough* There is no cure
Jasper Hale laughs at your mood ring
User avatar
\/Brittany\/
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 593
Joined: Tue Jan 06, 2009 3:47 pm
Location: Telling Jasper that Alice cheated on him...with a werewolf

PreviousNext

Return to Sparkling in the Sun

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron