Make Up

Off-Topic Forum for things having nothing to do with Twilight or the entertainment industry

Moderators: bac, cullengirl, una, Nena

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Make Up

Postby -Jasper » Sat Jan 17, 2009 10:11 am

I think Edward got curious and tried out Rosalie's lipstick. What else do you do to fill the time?
The makeup artists apparently put it on him to make him look appealing. I'm not sure I agree that this works ... :D
Team Rose | Jeninininini, The List | Tia - Twi-twin | Derek - Twi-Guy
User avatar
-Jasper
Wishing for a Yellow 911 Turbo
 
Posts: 12793
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:28 pm
Location: *England* Co-owning dumb hat with Ayan. Watching over y'all and making typos into words. XD

Re: Make Up

Postby AshleyC » Sat Jan 17, 2009 10:13 am

-Jasper wrote:I think Edward got curious and tried out Rosalie's lipstick. What else do you do to fill the time?
The makeup artists apparently put it on him to make him look appealing. I'm not sure I agree that this works ... :D

Nah he looks good lol. So is it actually lip stick? Hmm ... Lol
Male, England. : )

Facebook - http://www.facebook.com/home.php#/profi ... 1&ref=name

Feel Free To Add Meee : )
User avatar
AshleyC
I'm A Proud Twilight Guy
 
Posts: 146
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:21 pm
Location: Brighton, England.

Re: Make Up

Postby -Jasper » Sat Jan 17, 2009 10:19 am

I think I've read somewhere that it was lip-stain. It looks fine most of the time, but sometimes they made it too dark, especially in the posters, so it looks unnatural.
Team Rose | Jeninininini, The List | Tia - Twi-twin | Derek - Twi-Guy
User avatar
-Jasper
Wishing for a Yellow 911 Turbo
 
Posts: 12793
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:28 pm
Location: *England* Co-owning dumb hat with Ayan. Watching over y'all and making typos into words. XD

Re: Make Up

Postby AshleyC » Sat Jan 17, 2009 10:20 am

And where do you buy this? : )







I am joking... Kind of.
Male, England. : )

Facebook - http://www.facebook.com/home.php#/profi ... 1&ref=name

Feel Free To Add Meee : )
User avatar
AshleyC
I'm A Proud Twilight Guy
 
Posts: 146
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:21 pm
Location: Brighton, England.

Re: Make Up

Postby -Jasper » Sat Jan 17, 2009 10:23 am

Hehe, I don't know where you can buy lip-stain, maybe Boots or somewhere like that?
Team Rose | Jeninininini, The List | Tia - Twi-twin | Derek - Twi-Guy
User avatar
-Jasper
Wishing for a Yellow 911 Turbo
 
Posts: 12793
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:28 pm
Location: *England* Co-owning dumb hat with Ayan. Watching over y'all and making typos into words. XD

Re: Make Up

Postby AshleyC » Sat Jan 17, 2009 10:25 am

-Jasper wrote:Hehe, I don't know where you can buy lip-stain, maybe Boots or somewhere like that?

Cool. I think I have asked before but where abouts in England do you live?
Male, England. : )

Facebook - http://www.facebook.com/home.php#/profi ... 1&ref=name

Feel Free To Add Meee : )
User avatar
AshleyC
I'm A Proud Twilight Guy
 
Posts: 146
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:21 pm
Location: Brighton, England.

Re: Make Up

Postby -Jasper » Sat Jan 17, 2009 10:29 am

About an hour NW from London. You probably wouldn't know the village that I live in or the town that I live by, they're kind of small and unknown.
Team Rose | Jeninininini, The List | Tia - Twi-twin | Derek - Twi-Guy
User avatar
-Jasper
Wishing for a Yellow 911 Turbo
 
Posts: 12793
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:28 pm
Location: *England* Co-owning dumb hat with Ayan. Watching over y'all and making typos into words. XD

Re: Make Up

Postby AshleyC » Sat Jan 17, 2009 10:30 am

-Jasper wrote:About an hour NW from London. You probably wouldn't know the village that I live in or the town that I live by, they're kind of small and unknown.

I bet I know of the Town :P
Male, England. : )

Facebook - http://www.facebook.com/home.php#/profi ... 1&ref=name

Feel Free To Add Meee : )
User avatar
AshleyC
I'm A Proud Twilight Guy
 
Posts: 146
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:21 pm
Location: Brighton, England.

Re: Make Up

Postby -Jasper » Sat Jan 17, 2009 10:36 am

The town is Leighton Buzzard, but there is a bigger town called Aylesbury as well.
We're going off topic, we should talk about lip-stain some more :lol:
What did you think of the vampire's makeup?
Team Rose | Jeninininini, The List | Tia - Twi-twin | Derek - Twi-Guy
User avatar
-Jasper
Wishing for a Yellow 911 Turbo
 
Posts: 12793
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:28 pm
Location: *England* Co-owning dumb hat with Ayan. Watching over y'all and making typos into words. XD

Re: Make Up

Postby AshleyC » Sat Jan 17, 2009 10:43 am

Ha I Know of Aylesbury.

And yeah, the make up was good, Edward looked good. As you may have guessed the contrast between eyes and lips was pretty cool.
Male, England. : )

Facebook - http://www.facebook.com/home.php#/profi ... 1&ref=name

Feel Free To Add Meee : )
User avatar
AshleyC
I'm A Proud Twilight Guy
 
Posts: 146
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:21 pm
Location: Brighton, England.

PreviousNext

Return to Flight to Phoenix

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests