Gossip Girls-The TV Show

Off-Topic Conversation regarding music, movies, TV, plays, etc in general the entertainment industry.

Moderators: bac, cullengirl, una

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby loverboyis » Mon Sep 01, 2008 6:18 pm

Ohh, season 2 starts in a few hours :D
I just go Season 1 on DVD a couple of days ago, and I'm already almost finnished with it - lol, partley when I did get the DVD was to see what Eric Daman [the stlyist] had to say about the fashoin and get a bit of a sneek peek of the dressing room :shock: Gorgours basicaly sums it all up. And the show it self is much more entertaining with out commericals drowning it all out, only wish The CW would be like Family and just have no commericals when the show is airing, kinda slows down the paste of the show.
Cherry-Cherry Boom-Boom - Mosic
User avatar
loverboyis
Learning to Love Green
 
Posts: 78
Joined: Thu Aug 21, 2008 1:22 pm
Location: Debating on the Oxford Heels vs. the Laced Booties with Alice

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby srabrgr » Mon Sep 01, 2008 6:47 pm

*Fangirl scream* Just a few hours left! :D (my time lol)

I don't know about everyone else but where I'm at Dr.Phil and Opra are on right before GG lol, Morals meets no morals :P
Image
"Don't forget those sparklin' day walkers!"
User avatar
srabrgr
Banging Out Dents with Tyler
 
Posts: 317
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:40 pm
Location: A Small Town In Washington,No Lie

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby Christine! » Mon Sep 01, 2008 6:53 pm

Hahaha, I'm talking to my exboyfriend right now,
he texted me and was like, are you gonna watch the premire?! and I was like gg? and he's like yeah!
Haha he's all into gossip girl, it's hilarious. I'm thinking about inviting him over to watch with me..haven't seen him in forever!
Image
previously ChristineAnn, incase you didn't figure that out:)
User avatar
Christine!
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 275
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:57 pm

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby ashleygill03 » Mon Sep 01, 2008 8:44 pm

Gossip Girl is such an entertaining show. Not nearly as good as the OC though.
Image
User avatar
ashleygill03
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 528
Joined: Sat Aug 30, 2008 12:47 am
Location: NC

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby Christine! » Tue Sep 02, 2008 12:03 am

Ahw that was so good!
You knew Dan and Serena were gonna get back together.

I'm sad that Blair and Chuck didn't though. They are meant for eachother! djshkv,sz
Image
previously ChristineAnn, incase you didn't figure that out:)
User avatar
Christine!
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 275
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:57 pm

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby ashleygill03 » Tue Sep 02, 2008 12:05 am

I just don't see Chuck as really meant to being with anyone at this stage in life. He is too immature to appreciate a good thing (what he has with Blair) when it hits him in the face. They could have been really good together. Maybe at some point in the future they will be.
Image
User avatar
ashleygill03
Helping Mike to Get a Clue
 
Posts: 528
Joined: Sat Aug 30, 2008 12:47 am
Location: NC

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby Christine! » Tue Sep 02, 2008 12:40 am

I think the reason Chuck couldn't tell Blair he loved her is because he can't let go of who he was before.
They will probably get together eventually though.
Image
previously ChristineAnn, incase you didn't figure that out:)
User avatar
Christine!
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 275
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:57 pm

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby *Bloodlust* » Tue Sep 02, 2008 1:12 am

Christine! wrote:I think the reason Chuck couldn't tell Blair he loved her is because he can't let go of who he was before.
They will probably get together eventually though.


Most likely. I wonder how that will turn out...

They brought in Lord Marcus!! An actual reference from the books. Yay :D ! Overall, this season looks VERY promising. It's exciting!
WARNING: EDWARD CULLEN IS NOT EFFECTIVE BIRTH CONTROL! E<3B
User avatar
*Bloodlust*
Hanging Up on Jessica
 
Posts: 665
Joined: Fri Aug 15, 2008 11:21 pm
Location: In Texas, Building An Army Of Newborns

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby cutesweetiezzz » Tue Sep 02, 2008 2:42 am

GAh!!!
I missed the first episode of the second season of Gossip Girls!!!!
I gotta watch it somehow.
I knew it was gonna be good. haha
Image
Thank you Camille for making me this banner and being such an amazing friend and person. Love you. <3
User avatar
cutesweetiezzz
Fishing with Charlie
 
Posts: 881
Joined: Wed Aug 20, 2008 9:32 pm
Location: waiting for Edward Cullen <3

Re: Gossip Girls-The TV Show

Postby Christine! » Tue Sep 02, 2008 3:48 am

^Oh it was good! They will probably replay it sometime this week.



*Bloodlust* wrote:
They brought in Lord Marcus!! An actual reference from the books. Yay :D ! Overall, this season looks VERY promising. It's exciting!


What is Lord Marcus from?
Image
previously ChristineAnn, incase you didn't figure that out:)
User avatar
Christine!
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 275
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:57 pm

PreviousNext

Return to Lights, Camera, Action...5,6,7,8

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests