Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby DarkMuse » Tue Mar 31, 2009 4:09 am

Nikki - Woman! I love you dearly, but I swear to god if you don't stop trying to kill me.... :lol:

Those pics are just too much. Which means of course that they're going into HM2. I'm pretty close to having an HM3. Woohoo! Lol. Wow...that's a lot of Rob pics now that I think about it.

And because everyone is talking about it, Oh look, the kissing scene. Lol.

Omg Nikki..lol...we were talking about the 80's rocker hair that night the dvd came out. Hahaha. Oh yeah and whether or not Rob kept Cedric's wand and how if you were him you'd play with the wand all the time and I said I'd play with his wand all the time too. :oops: :twisted: :lol: Oh the things we come up with. Hahaha.

Tangy musk makes sense to me as well, btw. :D
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby Jadey » Tue Mar 31, 2009 4:12 am

*PAGE 100*
CELEBRATIIIIIIIOOON!!!!!!!!!!!!!!!!

Robbie with longish hair.. cute

SEX

He looks so cold.. lemmie warm him up :lol:

HAD TO REPOST!



EDIT: The kissing scene gets freakin' better everytime I see it. *fuzzy inside* Rob is so Edward there.
And again with Robs massive hands.. when he pushed Kstew back against the bed.. his hands look like hes gunna crush her waist..

..i guess thats good too.. cause Bella is so 'breakable' mooahah
Last edited by Jadey on Tue Mar 31, 2009 4:17 am, edited 1 time in total.
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby BeSafe » Tue Mar 31, 2009 4:17 am

You girls all crack me up with all your comments lol Although I am a little confused as I don’t have the dvd here yet so I haven’t seen the commentary but I am so excited about it since you all seem to love it so much.

I can’t believe we are almost on a new Rob thread! Anyway I hope you dont all mind me just posting I know I have not been here in a while.
User avatar
BeSafe
Learning to Love Green
 
Posts: 95
Joined: Fri Dec 05, 2008 1:36 am
Location: Australia

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby Jadey » Tue Mar 31, 2009 4:22 am

BeSafe wrote:You girls all crack me up with all your comments lol Although I am a little confused as I don’t have the dvd here yet so I haven’t seen the commentary but I am so excited about it since you all seem to love it so much.

I can’t believe we are almost on a new Rob thread! Anyway I hope you dont all mind me just posting I know I have not been here in a while.



You're a DVD virgin like me! I gotta wait till the 22nd of April.
+ you can come post here any time ;)
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby stellar87 » Tue Mar 31, 2009 4:22 am

DarkMuse wrote:Nikki - Woman! I love you dearly, but I swear to god if you don't stop trying to kill me....

Those pics are just too much. Which means of course that they're going into HM2. I'm pretty close to having an HM3. Woohoo! Lol. Wow...that's a lot of Rob pics now that I think about it.

And because everyone is talking about it, Oh look, the kissing scene. Lol.

Omg Nikki..lol...we were talking about the 80's rocker hair that night the dvd came out. Hahaha. Oh yeah and whether or not Rob kept Cedric's wand and how if you were him you'd play with the wand all the time and I said I'd play with his wand all the time too. :oops: :twisted: :lol: Oh the things we come up with. Hahaha.

Tangy musk makes sense to me as well, btw. :D


YES! I remember that conversation! hahaha Cedric's wand. All I'm saying is he totally should have kleptoed that sh*t. lmao :lol: Seriously, I would play with it all the time. On both accounts. The actually wand and Rob's...erm...yeah. Moving on...
Yes, the things we come up with...
Measuring tape? :lol: :lol: :lol:
Oh boy.
Also, remind me send you the link to this TomStu video when we both get the chance. It's freaking fantastic. His voice is sex personified and um...Tom has an amazing profile. Seriously...I was turned on by his profile. Holy hell. Sexy TomStu. RAWR. Or should I say ROAR? :twisted:

Just because I think he's so freaking adorable.
And this post needed some Rob/Art love. Plus it's a good reminder about the soundtrack for all of us who can't get enough of Rob's voice...which is everyone here, right?
You can actually pre-order it here if you'd like.

Tina! (BeSafe, right?) I haven't seen you in here forever! haha Of course we don't mind. :D
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!
User avatar
stellar87
Completely Dazzled!
 
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 4:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby Jadey » Tue Mar 31, 2009 4:24 am

^^ on that album cover he has freakishly small hands.. photoshopped?
I like Robs huge manly hands =[
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby Edward_Addict » Tue Mar 31, 2009 4:29 am

I haven't seen this before and I thought you might all enjoy it. Naturally. :D
His Edwardhead is not so out of hand so I'm guessing this is from NM? Yes? No? Anyone know for sure? :?
Anyhoo... I live for that fukcing gorgeous smile. :twisted:

Jade, OMG his hands do look unnaturally small! :| Me no likey. Gimme back the ultra smexy large hands that could swallow me whole.
Oh, if only! :oops:
Image Image
User avatar
Edward_Addict
Completely Dazzled!
 
Posts: 1473
Joined: Tue Nov 04, 2008 1:48 am
Location: Southern California

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby BeSafe » Tue Mar 31, 2009 4:33 am

Jadey wrote:You're a DVD virgin like me! I gotta wait till the 22nd of April.
+ you can come post here any time ;)
[/color]

I have to wait until the 22nd as well.

Yes Nikki that’s my name :D and I know it has been ages. I will make more of an effort especially now that I have caught up on Wide Awake which seemed to be taking up all my time lol
User avatar
BeSafe
Learning to Love Green
 
Posts: 95
Joined: Fri Dec 05, 2008 1:36 am
Location: Australia

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby Jadey » Tue Mar 31, 2009 4:39 am

Omg.. do not get me started on his smile!!!!>!!>!>
His smile instantly makes me smile and I don't even realise im smiling..
aww hes just so cute
aww


look whos coming to get ya

Oh yea.. I forgot aussie gets it the same day as us :}
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart
User avatar
Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
 
Posts: 2723
Joined: Sun Feb 22, 2009 12:43 am
Location: New Zealand

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #9

Postby DarkMuse » Tue Mar 31, 2009 4:58 am

Nikki - Measuring tape! *dies laughing* 8 3/4"..bwahahahahahahaha. And oh! A TomStu video? *ears perk up* Where? Where?? Me wanna see!

Tina - It has been quite a while since I've seen you post on here. Welcome back! Sorry you have to wait for the DVD. Boo! That sucks.

Mandy - I'm sorry to burst your bubble, love, but that pic has been around a while. It was from Twilight.
But thanks for posting it cause I've actually been looking for it! So yay!

Jade - You're not alone anymore! Not that that would be a good thing because that means someone else is missing out, but still! Thanks for the Rob pics. I loves em.

Yes, Rob's smile is like air. Kinda need it to survive. *sigh*
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮
User avatar
DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
 
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.

PreviousNext

Return to The Cast List

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests