Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Things having to do with Twilight that are related to the book: fanfic, rpg, products, websites, book clubs, etc.

Moderators: Bronze Haired Girl, una

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dandyvampgirl_13 » Sun Dec 06, 2009 4:21 pm

... Meh, he's too tan in that picture. Still good looking, but not my type.
Now, if he would just bring the long hair back... OMNOMNOM.

I wonder if he'll grow it out a little for Eclipse, like he's supposed to. Slightly long haired Jake would be a good compromise between long hair fans and short hair fans, since Eclipse is all about compromises.
User avatar
dandyvampgirl_13
So Jealous of Emily
 
Posts: 4175
Joined: Wed Aug 20, 2008 8:05 pm
Location: Land of Snow and Mormons

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Sun Dec 06, 2009 8:45 pm

Viola did you just eat TAYLOR LAUTNER?!?!?! *jumps into Viola's mouth to look for the hottiness*

Haha omigosh Derek, I almost died right there....*swoon*

And yes, I agree with you Viola, a compromise would be nice. <3 the way you worded that :D

Are there certain houses that we're in? That's cool.... :D I love both of them Vilde! <3 <3 <3 :D
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Wed Dec 23, 2009 12:27 pm

Yeah, we have certain houses, but it's no fu beeing the only one in a house xD
Taylor L. in a suit!
Yummy.. Someone ever wish that he lived a little closer, and wasn't that famous??
I do :lol:
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dandyvampgirl_13 » Wed Dec 23, 2009 8:55 pm

Get outta my mouth, woman! :lol:

Well, aren't compromises the heart and soul of Eclipse? The entire purpose for its existence?
Seems fitting that'd he'd compromise with his hair, too.
User avatar
dandyvampgirl_13
So Jealous of Emily
 
Posts: 4175
Joined: Wed Aug 20, 2008 8:05 pm
Location: Land of Snow and Mormons

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Wed Dec 23, 2009 10:16 pm

Haha sorry! I just had to, you know that right? He's just.... *stares longingly after Taylor*

*ahem* *snaps out of it*

Weeelllll....Haha I agree, compromises are what keeps the love goin.... *starts singin Love Train* :lol:

Oh my, that boy is yummy in a suit.... *looks around quickly* OMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOM!!!!!

:D I would join his house but I somehow ended up in Carlisle's....I suspect foul play.... :lol:

Okay, new question!

If you could change one thing about Jacob, would you? And what would that one thing be?

Have we had this one? Oh well :D
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby JazpersGrl » Wed Dec 23, 2009 11:17 pm

Vilde? Why do you torture me so? How did you know that is my favorite picture of Taylor?

@Fat: Sorry, you're comment made me think of last week in my math class. One of the kids forgot his book and the teacher asked him why he left it at home and he said "I suspect foul play." My teacher just stopped and looked at him and said, completely seriously, "Chickens stole your book?"

If you could change one thing about Jacob, would you? And what would that one thing be?
Absolutely. The fact that he is a fictional character.

Ali
Image
FanFiction.Net Account
Alice's Party Planning Committee: Ultimate Bouncer
Jasper's Army: Ruby Slaughter
LNL Dogpound Cullenist
JazpersGrl
Teaching Eric Social Graces
 
Posts: 285
Joined: Wed May 20, 2009 9:56 pm
Location: Earth... usually.

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Sat Dec 26, 2009 1:49 am

Omigosh Ali, that's hilarious! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D

*wipes tears out of eyes*

Oh dear, I love your answer so much, I'm gonna have to steal it, sorry! *grabs answer and runs away*
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Sun Dec 27, 2009 8:07 pm

Haha Ali, mine too! I love Taylor L. in a suit♥

If you could change one thing about Jacob, would you? And what would that one thing be?
I agree with Ali, but I have to add something! He should also live in my neighborhood and be madly in love with me, not Bella! :D
Mine! *runs off with Jake :twisted:
Tihi! xD
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Tue Dec 29, 2009 11:00 pm

Ooh! *runs after Vilde*

Come here you sneaky child! That boy is mmiinnee!

Alright alright, I will also add something. He should be a litttttlle bit shorter so I don't feel tiny and he should also Love me not Vilde or Bella!!!!!!! :D

*chases Vilde and grabs muscularly tan boy* OMNOMNOMNOMNOM Haha how will ya get him now?!!? :mrgreen:
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Tue Dec 29, 2009 11:12 pm

No he shouldn't!
He's perfect loving moi!
You ate Taylor??? :o
Makes phat gag..
Come here Taylor, take a shower.
I'll join you in two min!

[ Post made via Mobile Device ]
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

PreviousNext

Return to In the Twilight Zone

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron