Teen Thread 5 -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby roo-roo91 » Sun Jan 10, 2010 10:30 pm

well at least i've seen pics of him.
i'm afraid i might not hold hm right when i do meet him.
:?
i'm not that good at holding babies for some reason.
Image
Gamzee is best troll; Dr.Facilier is best Disney villain, Dimitri is best Cooper gang member. They all are associated with purple. That is awesome.
User avatar
roo-roo91
Taking Nature Lessons from Jacob
 
Posts: 18807
Joined: Fri Dec 12, 2008 4:04 pm
Location: Where I always have been. The other side.

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby dreamer » Mon Jan 11, 2010 6:40 am

i am bella wrote:
willowtree wrote:Vildy Flirty~ Go to bed, hun, we ♡ you, sweet dreams! *huggles*

what the heck????


yeah, that's what I was wondering too :?

I'm at school, so I gotta go!
ttyl <3

[ Post made via Mobile Device ]
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby vampyre_princess » Mon Jan 11, 2010 8:12 am

@ raven: I try but inbetween revising and doing coursework I don’t have time, and I throw it all up anyway if I do eat so whats the point?? Hopefully it’ll be better once my exam is over!

@ chrome: he would never physically hurt me! He didn’t want to dump me he just thought he’d stopped loving me (which he hadn’t). Yep I’ll send her over!! Thanks, I am panicing so much! My fiancee is the only one who can calm me down!!

@ Hanny Nod: I’ll try, but when I eat 9 times out of 10 what I eat I throw up, so whats the point?? And I hope it’ll get better once my exam is over!!

Pixie
♥ away with the fairies ♥
^ follow me :) please?
○Team Stefan○♠Team Switzerland♠
♀listv2~Pixie Rose
User avatar
vampyre_princess
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1231
Joined: Mon Mar 23, 2009 5:42 am
Location: my own living hell on earth =(

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby dreamer » Mon Jan 11, 2010 3:10 pm

Where's everyone? :?
Hanny~~ Ipod touch can do almost all the same things as iphone. I think the only difference is that iphone is a phone, and you can take pictures with it...
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby nightrunner » Mon Jan 11, 2010 5:11 pm

hey evening everyone, cant believe ive only just signed in at 9pm!

ooh Glee, anyone know if its very good? its the first time its been on here

i dont know what else we've been talking about..... :lol:
ImageImage
Alexa | Im on The List : Lexus | banner from narnia
Mafia Valentina Ricci
Team Esme | Bri and The Brits
nightrunner
Wrestling With Emmett
 
Posts: 2580
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:55 am
Location: Preston, England

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby dreamer » Mon Jan 11, 2010 5:21 pm

Hi Alexa! Don't know if it's good. I've only seen it ones, and I guess it's okay. I got some friends that's addicted to it though :lol:

Guess what?
I'm going to bed now! *proud face*

[ Post made via Mobile Device ]
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby i am bella » Mon Jan 11, 2010 7:42 pm

hello to all!
@scooby
pics help
holding babies is a little scary sometimes, i think ive held.....4 or 5?
@flirty
well have to wait and find out :lol:
at school XD
the thread is dead again :cry: youve gotta get your friend to head on over here too
oh my god! im so proud of you! 10ocklock! =O *claps*
@michelle
thank god! i was just a little scared there :lol:
well thats good that hes helping you out
as for the food, id suggest starting drinking more like smoothies or at least juice to get yourself back into eating more food, you do really need to eat =/
@lexus
ive seen 4 episodes of glee now, i really like it

~*chrome*~
ImageImage
~sam~piercing/tattoo expert~sarah=twinny~im on the listv2!~
User avatar
i am bella
Often Mistaken for a Bear
 
Posts: 5918
Joined: Thu Apr 02, 2009 9:09 pm
Location: wherever it's raining .::. #9 .::. woiloping with sarah

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby willowtree » Mon Jan 11, 2010 9:00 pm

Vildy/Samantha~ It was supposed to be a cool lookin heart, but it kinda failed. :lol:

Samantha Chrome~ Imma callin you Samantha now. :lol:
Yeah, I know, I am lucky I could get it... :D
Sammy freakin is you're version of freaking, not the bad one. Like you explained earlier in the thread where I got all Bad Sam! on ya. :D
I know, it's scary. (the time I go to bed)

(Aunt) Chelsea Scooby~ I took like a course on holding a baby.
Although, it was actually a babysitting course... :lol:

Vildy Flirty~ Yay going to bed early!
I'm so proud of you. :D
dreamer wrote:Hanny~~ Ipod touch can do almost all the same things as iphone. I think the only difference is that iphone is a phone, and you can take pictures with it...

Uhm... :? :?:

Well, bye byes for now, Imma go read 'Damon and Bonnie, After Hours' and other Night World Stuff.

~♥Hanny Nod♥~
Image

-Hanni

(banner=not mine.)
User avatar
willowtree
Eating Spaghetti with Billy
 
Posts: 3347
Joined: Fri Jul 31, 2009 11:17 am
Location: Kicking butt with her awesome Ninjasissyvildypuceowner!

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby roo-roo91 » Mon Jan 11, 2010 9:25 pm

pictures are now up on my facebook.
8-)
Image
Gamzee is best troll; Dr.Facilier is best Disney villain, Dimitri is best Cooper gang member. They all are associated with purple. That is awesome.
User avatar
roo-roo91
Taking Nature Lessons from Jacob
 
Posts: 18807
Joined: Fri Dec 12, 2008 4:04 pm
Location: Where I always have been. The other side.

Re: Teen Thread -- Ages 13-19 [Tweens are welcome]

Postby willowtree » Mon Jan 11, 2010 9:32 pm

AW, he's so cute!

♫♪ Nothing suits me liiiike aaaaa suuuiiit! ♪♫

Ah, go How I Met Your Mother. :lol:

~h. f. e. l.
Image

-Hanni

(banner=not mine.)
User avatar
willowtree
Eating Spaghetti with Billy
 
Posts: 3347
Joined: Fri Jul 31, 2009 11:17 am
Location: Kicking butt with her awesome Ninjasissyvildypuceowner!

PreviousNext

Return to The Cullen Basement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron