Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Things having to do with Twilight that are related to the book: fanfic, rpg, products, websites, book clubs, etc.

Moderators: Bronze Haired Girl, una

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Tue Jan 12, 2010 3:05 pm

Hahaha xD
Either everything Jacub is dirty, or you're just thinking dirty dear Fatima ;)

I don't exactly want to eat him, but... ;)

Yummy abs, yummy back, yummy arms, yummy face...
You get it ;)

Geesh I love winks :lol:
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Fri Jan 22, 2010 5:55 pm

Haha that is why you are Flirty on the teen thread my dear, because you are perpetually being flirty :D

LOL, maybe I am just being dirty...my friends say my mind is forever in the gutter!

Gosh is it just me or is this place dead???!?!?

:(

Alright alright, we do something fun now!!!

Tell me your feelings on this... :D :D :mrgreen: :D :D

POST #1400!!!!!!!!! OH MY EDWARD CULLEN I LOVE MY NEW STATUS!!!!!!!!
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Fri Jan 22, 2010 6:05 pm

I love it!! (your status) I want it tooo!!!
But it's okay too hang up on Jessica too ;)

Ooo he's sooo... I want that guy *pouts*

Fatima?? Can you get him for me? That's freaking perfection...
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Fri Jan 22, 2010 7:47 pm

Haha it definitely is!!!! Haha, you'll get there soon!

I mean, I havent posted enough and I may just lose my reputation as the fastest poster ever! Atleast at APPC that is! :lol:

Haha I want him too....but unfortunately Taylor Swift's already got him! :( Maybe we can steal him?!??! Time for some planning.... :twisted:
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Fri Jan 22, 2010 9:06 pm

I'll get there before 2011!! That's my goal :lol:

Nope! He diiiiiitched her! :D :D
He's aall single now...
First, where does he live?
Second, how to get there? :evil:
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dandyvampgirl_13 » Fri Jan 22, 2010 9:11 pm

Oi! This is the Jacob thread, and Dazzling :eyeroll: happens to be Edward's. *snorts* We don't care about sparkly people.

He is single, actually. Hmm, a little more availble then. XD
Just use your Taylor-senses. I'd help, but my fangirl senses are all set to some other dudes.
User avatar
dandyvampgirl_13
So Jealous of Emily
 
Posts: 4175
Joined: Wed Aug 20, 2008 8:05 pm
Location: Land of Snow and Mormons

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Fri Jan 22, 2010 10:10 pm

Omigoshify really?!? YES! I mean, I like Swifty and all, but a single Taylor is better than a taken Taylor! :D

Ooh he lives in Michigan!!!! I think...or L.A.!!!! And we catch a plane...then we might have to bike there, dont want no cabby ratting us out!!!

Haha we know Viola, we were just commenting on how amazing it is that I got to 1400 posts!!!!! xD

Hmm....Taylor senses.....*tries going all medium on Taylor* .... *opens one eye* anything Vilde?
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dandyvampgirl_13 » Thu Feb 04, 2010 1:01 am

*snorts* I was watching that new Valentine's Day clip (purely to see Taylor faceplant. I like physical humor) and MAN OH MAN does he have bulging muscles! His arms are huge! Its crazy. We need a new word merely to describe his arms, then his arms will be the definition of that word and we can use it to describe things equally as bulgy. And bulges tend to head in an awkwardly dirty direction, so I'm not gunna talk anymore.
User avatar
dandyvampgirl_13
So Jealous of Emily
 
Posts: 4175
Joined: Wed Aug 20, 2008 8:05 pm
Location: Land of Snow and Mormons

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby Renesmee_Bella » Thu Feb 04, 2010 4:32 pm

Hahahahhahhaa gosh Viola, how did you get from Valentine's Day to bulges?!?!?

*shakes head*

You need to get your mind out of the gutter missy.... Oh who am I kidding, we all need to ;)

Ummm..... Jakenormous?!? Taynourmous!!! :?
Image

Image

♥~*Proud Member/Founder of The Mookie Adams Family*~♥
User avatar
Renesmee_Bella
Red-Eyed Vampire
 
Posts: 1809
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:13 pm
Location: In Ohio, waiting for Edward to come through the window.....

Re: Relish the Dogpound--Jacob lovers unite

Postby dreamer » Thu Feb 04, 2010 7:39 pm

Nope.. nothing yet..

Ooo Taylors arms.. Something I like..
Taylor, yummy, arms, bulgy, likeable, big..
I like it Fat, but it's kinda a mouthful..
What about making it simple? Just Tays..
Like: "Woow.. that man guy some tays" :lol:
ImageImage
J&Bsig+avatarbyemaleth@vesperarium[/b]~on the list~team taycob~
EDC Crane Operator~SBS Combat Trainee~ APPC: bouncer~ Paiy and Puce, the ninja girls of the lex~
User avatar
dreamer
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1239
Joined: Sat Jun 13, 2009 2:53 pm
Location: Laxing with Gabriel.. cause Kait is long gone ;) we're both star struck by hanny

PreviousNext

Return to In the Twilight Zone

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron