The British thread

Off-Topic Forum for things having nothing to do with Twilight or the entertainment industry

Moderators: bac, cullengirl, una, Nena

Forum rules
Click for Forum Rules

Re: The British thread

Postby vampyre_princess » Fri May 07, 2010 5:23 am

Hey everyone... sorry I haven't been on in a while... too much coursework/revision/exam pressure/stress!!

@ sami: yeah I think she could have been more subtle... the weeping angels have to be the most frightening enimes for me... when ever tehy are in an episode I don't blink all the way through!!

@alexa: okay... shouldn't you be revising rather than being on here all the time?? Your exams muxt be soon?

Pixie Rose
♥ away with the fairies ♥
^ follow me :) please?
○Team Stefan○♠Team Switzerland♠
♀listv2~Pixie Rose
User avatar
vampyre_princess
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1231
Joined: Mon Mar 23, 2009 5:42 am
Location: my own living hell on earth =(

Re: The British thread

Postby Total Twilight Fan » Sat May 08, 2010 12:28 pm

bored by the sea wrote:
blasphemous_contessa wrote:Ah the curse of the Doctor. So I'm 3 for 3 when it comes to new generation Doctor crushes
AMY IS SUCH A SLUT!!!


:lol: :lol: she wasn't exactly subtle about it hey?!?!!



Gah! Lmao, prepare for some awkwardness in VoV! Serious, seen as he's also taking Rory along!
She isn't a slut, imagine if youve been waiting for him all that time, and he saves your life, you've had a rough day and he's hot! You telling me you wouldn't? ;)
Image
::Team Jasper & Paul::
Sometimes life brings miracles, it brought me Twilight.
User avatar
Total Twilight Fan
Hiding Lauren's Hair Dye
 
Posts: 496
Joined: Tue Jun 09, 2009 9:26 am
Location: the rez.

Re: The British thread

Postby bored by the sea » Sat May 08, 2010 4:17 pm

:lol: ha ha i totally would!!!!!!!!!! as discussed Matt Smith is H-O-T!!
oh the vampires of venice........... not actually vampires though, don't know i wasnt really that fussed by this ep to be honest
Image
"If your life was all you had to give your beloved, how could you not
give it? if it was someone you truly loved"- Breaking Dawn
**TEAM EDWARD**
User avatar
bored by the sea
Hanging Up on Jessica
 
Posts: 651
Joined: Sun Mar 14, 2010 3:25 pm
Location: United Kingdom where the weathers like Forks pretty much alll the time

Re: The British thread

Postby nightrunner » Sat May 08, 2010 4:32 pm

pixie: yer my revision starts tomorrow, ive always been bad for starting later than i should but we are doing lots in college anyway so its kinda alright :lol:

doctor who was disappointing, i thought it would be cool but it wasnt, next weeks looks awesome though
ImageImage
Alexa | Im on The List : Lexus | banner from narnia
Mafia Valentina Ricci
Team Esme | Bri and The Brits
nightrunner
Wrestling With Emmett
 
Posts: 2580
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:55 am
Location: Preston, England

Re: The British thread

Postby vampyre_princess » Mon May 10, 2010 8:09 am

@ alexa: I usually start too early, this year I didn't... so I'ms till revising.

Doctor Who... I am glad the weeping angels are gone (I refuse to blink through any episode with them :()
Didn't like the last episdoe really... they weren't vampires so why did every article say they were... to get people hooked due to popularity of vampire lit/films??
Can't wait for next week!!

Pixie Rose
♥ away with the fairies ♥
^ follow me :) please?
○Team Stefan○♠Team Switzerland♠
♀listv2~Pixie Rose
User avatar
vampyre_princess
Touched By Cold Hands
 
Posts: 1231
Joined: Mon Mar 23, 2009 5:42 am
Location: my own living hell on earth =(

Re: The British thread

Postby nightrunner » Wed May 12, 2010 4:38 pm

pixie : i finally started revising tonight :) i did a test in bio and realised how badly i need to learn everything :lol:
im normally more organised but this time its all just spur of the moment
ImageImage
Alexa | Im on The List : Lexus | banner from narnia
Mafia Valentina Ricci
Team Esme | Bri and The Brits
nightrunner
Wrestling With Emmett
 
Posts: 2580
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:55 am
Location: Preston, England

Re: The British thread

Postby stephspet13 » Thu May 13, 2010 4:13 pm

hello! just thought id say...hello !
just wanted to see if there is any yorksire lases out there! ;) theres a proud one right here haha. England may have its faults (chavs, :evil: bad mp's, :oops: yobs, gangs, violence, crime...you get the idea :oops: :evil: :x ), but it boasts a few amazing qualities...
ROBERT PATTINSON!
MUSE!
...
gordon brown??? 8-) haha :lol: xxx

[quote][/quote]Team Cullen!
stephspet13
Settled in Forks
 
Posts: 9
Joined: Wed Apr 21, 2010 4:25 pm

Re: The British thread

Postby nightrunner » Thu May 13, 2010 5:41 pm

im a little too far north to be a yorkshire lass but i can get there in an hour if that counts for anything :lol:
like how there the only great brits you could think of :)


ahh head student interview early tomorrow, this will be the most interesting 15mins of my week i think
ImageImage
Alexa | Im on The List : Lexus | banner from narnia
Mafia Valentina Ricci
Team Esme | Bri and The Brits
nightrunner
Wrestling With Emmett
 
Posts: 2580
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:55 am
Location: Preston, England

Re: The British thread

Postby BabyEsme2203 » Fri Jul 09, 2010 2:01 pm

lol so HI im Hana im from England, in a town called Crawley just down from London :D
Image Image
User avatar
BabyEsme2203
Learning to Love Green
 
Posts: 88
Joined: Fri Jul 02, 2010 7:25 pm
Location: England

Re: The British thread

Postby blasphemous_contessa » Fri Jul 09, 2010 3:29 pm

Hey.

As resident bloody-American I feel it is my duty to say the following things..

Is Placebo really popular over there? I know they're mostly popular in Mexico, France and Greece, but COME ON! They're from there!!

ALSO, WAITING EAGARLY FOR THE RETURN OF DOCTOR WHO. Finally warming up to Matt Smith, just a little. The finale was quite awesome, I must say...but David Tennant's sexier
Image
That one's for Ianto. Risen Mitten, Life Knife, and that old classic...Stun Gun.
User avatar
blasphemous_contessa
Working in the Garage with Jacob
 
Posts: 4742
Joined: Thu Nov 27, 2008 5:22 pm
Location: The library...or work...course if I was at work I wouldn't be online, so I must be at a library

PreviousNext

Return to Flight to Phoenix

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests