Page 2 of 54

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 5:12 pm
by edward'sstupidlamb
I was just thinkin the girl who plays rory in gilmore girls Alexis bledel would be really good for jane, or well she might be to old now but yeah :) still wanna be jane though

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 7:50 pm
by JenJen2112
can we please stop talking about leah...she's not even in NM...unless you have a really unique idea...I'm just tired of hearing "omg not Vanessa Hudgens"

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 8:01 pm
by Lorabell
JenJen2112 wrote:can we please stop talking about leah...she's not even in NM...unless you have a really unique idea...I'm just tired of hearing "omg not Vanessa Hudgens"


Word! 8-)

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 9:04 pm
by firebrand
We could say "OMG Firebrand" since I'm auditioning tomorrow... HE HE HE. LOL I'm so psyched.

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 9:15 pm
by edward'sstupidlamb
firebrand wrote:We could say "OMG Firebrand" since I'm auditioning tomorrow... HE HE HE. LOL I'm so psyched.


You are!? Really that's so cool, for who? I couldn't find any real info about auditions I really want to be jane, lol sigh. Where did you find out about the auditions?

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sun Feb 08, 2009 12:56 am
by nafereti
Lorabell wrote:
nafereti wrote:OMG OMG OMG!!
Okay so TINSEY KOREY, the one that I had ENVISIONED as LEAH CLEARWATER has posted a blog, on her myspace, about the New Moon auditions. She just talks about the oped casting opportunities and she gives out some helpful tips. She doesn't say if she's auditioning, but this is a SIGN!!
I remember when I added her on myspace, she was soo cool!! She actually came and left me and comment & everything. Then on the holidays, she posted a image saying "HAPPY HOLIDAYS"!!
I told her all about the Twilight Series and how I believe she will be PREFECT for the role of Leah Clearwater. Her management people also check the myspace page, so they left me a comment saying "THANKS FOR THE TIP. WE WILL PAST IT ON." And now, she leaves a blog about New Moon....which means, she's probably looking into the part!!
I am soooo excited. *FREAKS OUT* I really do hope she gets it.

Now, on to other busy!! Hey, me and Lorabell are starting a campaign for Team Solomon....who wants to join in??


Haha - that is seriously so cool and Tinsey looks sooooo perfect for Leah!!! I really like the look of that America Young girl who they were speculating for Emily too - any update on that?

And, come on peeps - Team Solomon in the wolf pack all the way - OW OW!


Yeah I know. I think America Young looks good for Emily!!
TEAM SOLOMON!! I want him in New Moon.
Plus, I went to the Team Solomon website and I see that Lorbell posted the article of Solomon's friend auditioning for the role of Seth??
http://teamsolomon.weebly.com/1/post/2009/02/new-embry-or-sethand-maybe-sam.html
Okay I just checked my myspace and TINSEL KOREY LEFT ME A COMMENT!!
Here's what she said....

Tinsel Korey
Feb 7, 2009 10:49 AM
Hey girl. Thanks for the support. Most likely the role of Leah Clearwater will go to a "name". But I will still look out for it. Hope you are having an awesome day!!!!! HUGZ.


That is a REAL COMMENT!! NO LIES...Shoot, I hope she gets the role....even though Leah's not in New Moon, but she's looking out for it in Eclipse...I'm totally excited!!!

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sun Feb 08, 2009 5:08 am
by t_feva
nafereti wrote:Okay I just checked my myspace and TINSEL KOREY LEFT ME A COMMENT!!
Here's what she said....

Tinsel Korey
Feb 7, 2009 10:49 AM
Hey girl. Thanks for the support. Most likely the role of Leah Clearwater will go to a "name". But I will still look out for it. Hope you are having an awesome day!!!!! HUGZ.


That is a REAL COMMENT!! NO LIES...Shoot, I hope she gets the role....even though Leah's not in New Moon, but she's looking out for it in Eclipse...I'm totally excited!!!


wat does she mean by the role will most likely go to a "name"? better not be vanessa ho-gens! :x they should pick tinsel or at least someone like her, an authentic native american actress. not some generic hollywood actress that theyre just gonna throw a spray tan on and black hair whos not even native american.

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sun Feb 08, 2009 11:37 am
by edwardlikeshaystacks
firebrand wrote:We could say "OMG Firebrand" since I'm auditioning tomorrow... HE HE HE. LOL I'm so psyched.

Say what? Haha, well you better nail it! :) what part are you auditioning for?

Seriously, they might as well announce Dakota for the part of Jane already. There's so much gossip about her and NM already. -.-

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sun Feb 08, 2009 12:09 pm
by edward'sstupidlamb
Has anyone besides Dakota even auditioned for Jane? I like Dakota but I really want some new person to play Jane (even if no me lol :D)

Re: Who would you like to play...

PostPosted: Sun Feb 08, 2009 4:21 pm
by Wolf-Girl90
t_feva wrote:
nafereti wrote:Okay I just checked my myspace and TINSEL KOREY LEFT ME A COMMENT!!
Here's what she said....

Tinsel Korey
Feb 7, 2009 10:49 AM
Hey girl. Thanks for the support. Most likely the role of Leah Clearwater will go to a "name". But I will still look out for it. Hope you are having an awesome day!!!!! HUGZ.


That is a REAL COMMENT!! NO LIES...Shoot, I hope she gets the role....even though Leah's not in New Moon, but she's looking out for it in Eclipse...I'm totally excited!!!


wat does she mean by the role will most likely go to a "name"? better not be vanessa ho-gens! :x they should pick tinsel or at least someone like her, an authentic native american actress. not some generic hollywood actress that theyre just gonna throw a spray tan on and black hair whos not even native american.


That's so cool!
I'd love it of she got the rolw too! I'd probably die if Vanessa got the role! Okay, slightly dramatic there but seriously, I'd rather my dog got the role rather than Vanessa! Seisouly!
xoxo