Gen Y---the twenty somethings thread

User avatar
Wingtear
Playing Thunderball
Posts: 1662
Joined: Sun Oct 19, 2008 11:09 am
Location: in Finland, making out with a werewolf
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by Wingtear » Wed Dec 10, 2008 5:03 pm

risky business...
-unprotected vampire interactions (we wouldn't wanna loose you girls)
-selling defected products
-stalking the customers...
-especially Benjamin...

Edit: this post made me switch rank... ROFLMAO :lol:
Image
Banner and avatar by the amazing MRK

User avatar
twilight813
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 763
Joined: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
Location: NJ
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by twilight813 » Wed Dec 10, 2008 5:15 pm

hahah omg those are great rules!
Image
Avi by Shel
Sisterhood of the Traveling Book
GM of Wingtears Non Veggie Vamp Cafe Member of Wingtears High Council
Gen Y Thread is <3

User avatar
Wingtear
Playing Thunderball
Posts: 1662
Joined: Sun Oct 19, 2008 11:09 am
Location: in Finland, making out with a werewolf
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by Wingtear » Wed Dec 10, 2008 5:43 pm

maybe something about not mentioning the (un)protected vampire interactions to the tweens?
they might get funny ideas... you all know how we were when we were young(er)...

Oh my... I think I just guttered... don't tell Nima... :oops:
Image
Banner and avatar by the amazing MRK

User avatar
twilight813
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 763
Joined: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
Location: NJ
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by twilight813 » Wed Dec 10, 2008 6:37 pm

i know this is against the rules, but how about the thought of throwing myself into the cafe?? is that possible lol.

i cant study any more!!!!!!!!!!! i hate psychology!!!!!!! i hate college!!!! i hate my life!!!!
Image
Avi by Shel
Sisterhood of the Traveling Book
GM of Wingtears Non Veggie Vamp Cafe Member of Wingtears High Council
Gen Y Thread is <3

User avatar
CantBreathe
Helping Mike to Get a Clue
Posts: 573
Joined: Tue Aug 26, 2008 2:58 pm
Location: La La Land
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by CantBreathe » Wed Dec 10, 2008 6:53 pm

Wingtear wrote:risky business...
-unprotected vampire interactions (we wouldn't wanna loose you girls)
-selling defected products
-stalking the customers...
-especially Benjamin...

Edit: this post made me switch rank... ROFLMAO :lol:
Those ARE good rules! BUT aren't all products "defected" and that's why they're up for sale? lol
Image
~Sisterhood of the Traveling Book~ I left my heart on the Gen Y thread... my Lexily!

User avatar
twilight813
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 763
Joined: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
Location: NJ
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by twilight813 » Wed Dec 10, 2008 6:54 pm

hmm true.. but i think Ninna has a different idea on that. Ninna can you explain to all of us what Defected Product means?

the only thing i can think of is maybe someone who doesnt belong??
Image
Avi by Shel
Sisterhood of the Traveling Book
GM of Wingtears Non Veggie Vamp Cafe Member of Wingtears High Council
Gen Y Thread is <3

User avatar
CantBreathe
Helping Mike to Get a Clue
Posts: 573
Joined: Tue Aug 26, 2008 2:58 pm
Location: La La Land
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by CantBreathe » Wed Dec 10, 2008 6:57 pm

twilight813 wrote:hmm true.. but i think Ninna has a different idea on that. Ninna can you explain to all of us what Defected Product means?

the only thing i can think of is maybe someone who doesnt belong??
Ahem perhaps those who as humans are not "defective" such as yourself. You can not volunteer yourself silly girl!
Image
~Sisterhood of the Traveling Book~ I left my heart on the Gen Y thread... my Lexily!

User avatar
twilight813
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 763
Joined: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
Location: NJ
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by twilight813 » Wed Dec 10, 2008 7:19 pm

hahah i know im kidding im just stressed!
Image
Avi by Shel
Sisterhood of the Traveling Book
GM of Wingtears Non Veggie Vamp Cafe Member of Wingtears High Council
Gen Y Thread is <3

User avatar
BerAngelVamp
Jump Starting Bella's Truck
Posts: 129
Joined: Wed Oct 08, 2008 8:51 am
Location: Grovetown Georgia
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by BerAngelVamp » Wed Dec 10, 2008 9:20 pm

**raises hand**

i know i'm kinda new to this thread, but put me to work if you need extra help! i can bartend and can set up a pretty good spread....wow that sounded dirty, but i swear it wasn't meant to be.... :roll:
~Amber

User avatar
twilight813
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 763
Joined: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
Location: NJ
Contact:

Re: Gen Y---the twenty somethings thread

Post by twilight813 » Wed Dec 10, 2008 9:27 pm

hmmm...
Mailroom Coordinator? Since we will be getting a lot of mail im sure because of our amazing PR Rep!
Image
Avi by Shel
Sisterhood of the Traveling Book
GM of Wingtears Non Veggie Vamp Cafe Member of Wingtears High Council
Gen Y Thread is <3

Locked